سری جدید ایسر سویفت Swift با نسل 12 پردازنده اینتل

acer swift لپ تاپ ایسر سویفت

سری جدید لپ تاپ ایسر سویفت از نسل دوازدهم پردازنده اینتل قدرت می‌گیرد. که شامل دو مدل 14 اینچی ایسر سویفت 5 با قدرت بیشتر و ایسر سویفت 3 میان رده می‌شود.

لپ تاپ های جدید ایسر دارای پردازنده 12 هسته‌ای Alder Lake اینتل ، گرافیک مجتمع آیریس ایکس ای Iris Xe و تا 16 گیگابایت رم می‌باشند. همچنین تا 2 ترابایت حافظه اس‌اس‌دی برای این لپتاپ ها قابل سفارش است.

ایسر سویفت 5 از 1500 دلار و ایسر سویفت 3 از 850 دلار پایه قیمتی شروع می‌شوند و هر دو مدل از ماه جون 2022 میلادی در آمریکا و کانادا موجود خواهند شد.

بکارگیری نسل دوازدهم پردازنده اینتل توسط ایسر سویفت ، این مدل را به قدرتمندترین و بروزترین لپ تاپ شرکت ایسر بدل ساخته است. این لپتاپ از صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بهره می‌برد.

با 1.2 کیلوگرم وزن و 15 میلی‌متر ضخامت ، ایسر سویفت 5 لپتاپی قابل حمل ، خوش‌استیل و مطمئن برای دانشجویان و کاربران حرفه‌ای می‌باشد که با بدنه یکپارچه روکش آلومینیوم و ویژگی ویندوز هلو Windows Hello که درون دکمه پاور لپتاپ تعبیه شده است که دکمه پاور آن دارای حالت لمسی-اثرانگشتی می‌باشد.

ایسر 2 عدد پورت تاندربولت 4 (همانند USB-C) ، دو عدد درگاه USB 3.2 ، و یک عدد درگاه HDMI 2.1 را برای این لپتاپ جای‌گذاری کرده است. همچنین باتری ایسر سویفت 5 می‌تواند با یک مرتبه شارژ کامل ، تا حدود 10 ساعت کار پیوسته دوام بیاورد.

لپ تاپ ایسر سویفت 5 Acer Swift

acer swift ایسر سویفت
(Credit: Acer)

جیمز لین – مدیر محصولات آی‌تی ایسر – درباره سویفت 5 به LaptopMag گفت : “این محصول برای کاربرانی که نیاز به لپ تاپی پرتابل و حرفه‌ای دارند طراحی شده است که همزمان عملکرد مناسب و قابلیت حمل آسان را ارائه می‌کند.”

پیش‌تر در بررسی ایسر سویفت 5 با نسل یازدهم پردازنده اینتل ، وزن سبک ، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را تحسین کردیم و نمره بالای 4 از 5 و همچنین جایزه منتخب سردبیر را به این لپ تاپ دادیم. امیدواریم سری جدید این لپتاپ از نسل قبلی خود پیشی بگیرد.

ایسر سویفت 3 در دو صفحه نمایش متفاوت با کیفیت‌های QHD و یا HD و در سه رنگ جذاب عرضه می‌شود که می‌تواند همچون سویفت 5 ، بهترین گزینه برای افرادی باشد که دائم در رفت و آمد هستند . می‌توان با 30 دقیقه شارژ کردن لپتاپ سویفت 3 ، تا 4 ساعت استفاده مداوم ، از آن بهره‌ برد.

مدل های جدید ایسر سویفت 5 و ایسر سویفت 3 در ماه جون میلادی وارد بازار می‌شوند که لپتاپ هایی خوش‌ترکیب با آخرین تکنولوژی روز هستند. با جدیدترین اخبار لپ تاپ همراه باشید.

آیا لپ تاپ ایسر سویفت 5 سبک است ؟

بله ، ایسر سویفت 5 با وزن 1.2 کیلوگرمی و ضخامت 15 میلی‌متری از سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ های بازار می‌باشد.

منابع

دیدگاهتان را بنویسید